Світлодіодні фари головного світла з мікроструктурованою системою повороту (µAFS)

Нове автомобільне освітлення — революція в галузі безпеки на шляхах

Фари з інтелектуальними пікселями

Яка ситуація на дорозі, з якою швидкістю рухається автомобіль, чи існує зустрічний рух, яка відстань між автомобілем та іншими транспортними засобами? У рамках дослідницького проекту, що проводився протягом останніх трьох років, була створена інтелектуальна фара з високою роздільною здатністю, яка постійно аналізує погодні умови. Це виводить адаптивне фронтальне освітлення на новий рівень.

Компанія OSRAM, що здійснювала загальне управління проектом і входила до дослідницької групи, успішно завершила розробку основи для інтелектуальних світлодіодних фар з високою роздільною здатністю. У розробці демонстраційної моделі брали участь партнери проекту Daimler, Fraunhofer, Hella та Infineon за фінансової підтримки Федерального міністерства освіти та досліджень Німеччини (BMBF).

Індивідуально контрольовані фари з інтелектуальними пікселями для оптимальних умов освітлення.

Обидві фари мають три світлодіодних джерела світла, кожне з яких містить 1024 індивідуально контрольованих світлових точки (пікселі). Це означає, що фару можна точно налаштувати відповідно до ситуації на дорозі для забезпечення оптимальних умов освітлення у будь-якій ситуації, при цьому не засліплюючи інших водіїв.

Світло можна адаптувати, щоб врахувати будь-який можливий вигин у дорозі так, щоб там не було темних периферійних зон. Крім того, за допомогою автомобільних датчиків також аналізуються навколишні зони для освітлення зустрічного руху. Це дозволяє водіям більш чітко бачити інші транспортні засоби. Водночас промінь світла не засліплює водіїв транспортних засобів, що рухаються у зустрічному напрямку. Отже, більше немає потреби зменшувати яскравість фар на заміських шляхах.

Той самий розмір фар, більша роздільна здатність

У теперішньому поколінні адаптивних фар на ринку кілька світлодіодних компонентів встановлюються в фарах поруч один з одним і поверх інших. Додаткові електричні компоненти необхідні для вмикання та вимикання світлових сегментів.

Кількість сегментів обмежена розміром фари. За новим підходом електронна активація світлодіода вмонтовується у кристал, що дозволяє створити набагато вищу роздільну здатність, при цьому не потребуючи більшого простору для розміщення. Світлодіодний модуль має електричний та тепловий інтерфейс, який з'єднує його з електронним обладнанням автомобіля.

Переваги інновацій

За високої швидкості діапазон променя світла збільшується автоматично. З іншого боку, за умов міського руху ширше розповсюдження світла підвищує рівень безпеки, а також краще освітлює тротуари та периферійні зони. Ці функції не потребують механічного увімкнення та вмикаються електронікою. Дальнє світло без відблиску забезпечує найкраще освітлення при їзді вночі і не впливає на безпеку інших водіїв. Для автомобілістів це перевага, що стосується поінформованості про ситуацію на дорозі, та важливий внесок до зниження ризику дорожньо-транспортних пригод у нічний час.

Прес-реліз: Нове автомобільне освітлення — революція в галузі безпеки на шляхах


«Тепер ми плануємо працювати над розробкою нового типу світлодіодних джерел світла з високою роздільною здатністю, щоб підготуватись до їх серійного виробництва, і бачимо величезний потенціал для їхнього використання у фарах».

Штефан Кампманн (Stefan Kampmann), Технічний директор OSRAM Licht AG

ДЕТАЛЬНО

Детальний огляд: світлодіодна мікроструктурована система повороту передніх фар

Штефан Грьотщ (Stefan Grötsch), інженер підрозділу оптичних напівпровідників OSRAM, розповідає, як яскрава ідея стала реальністю.

Дізнайтеся більше

Факти про безпеку на дорозі

  • Ризик аварії значно вищий, ніж вдень*.
  • Третина смертельних аварій (для пасажирів та водія) стається вночі*.
  • Рівень смертельних аварій на кілометр автошляхів у чотири рази вищий вночі*.

Вдосконалена технологія освітлення допоможе підвищити безпеку їзди в нічний час.