Автомобільне освітлення
 

Заявка на гарантійне обслуговування: Покрокові вказівки

Протягом гарантійного строку виникла несправність? Це не відповідає нашим стандартам якості, тому ми приносимо свої вибачення!

Для вирішення проблеми можна звернутися до свого дилера або, за потреби, безпосередньо до нас. В останньому випадку для отримання нового виробу для заміни достатньо зробити п'ять простих кроків:

Повернення несправних виробів

1. Пакування

Надійно упакуйте лампу для пересилання. Використовуйте оригінальну упаковку, якщо вона збереглася. Для додаткового захисту лампи загорніть її в декілька шарів газетного паперу.

Повернення несправних виробів, крок 2

2. Додайте документ, що підтверджує купівлю

Покладіть до упаковки чек або накладну (оригінал чи копію), якщо вони збереглися.

Повернення несправних виробів, крок 3

3. Додайте заповнений бланк заявки на гарантійне обслуговування

Покладіть до упаковки заповнену заявку на гарантійне обслуговування (або розбірливо написаного листа з вашою адресою, номером телефону та стислим описом несправності).

Завантажити: Заявка на гарантійне обслуговування (PDF)
Повернення несправних виробів, крок 4

4. Закрийте пакунок і зазначте адресу

Закрийте пакунок і зазначте на ньому нашу адресу. Адреса для повернення виробів у вашій країні наведена в цьому переліку. Поштову адресу для друкування на етикетці можна завантажити тут:

Завантажити: Етикетка з поштовою адресою (PDF)
Повернення несправних виробів, крок 5

5. Надсилання пакунка

Надішліть нам пакунок, сплативши за поштові послуги. Ми докладемо зусиль, щоб якомога швидше вирішити вашу проблему!

Є запитання? Ми радо допоможемо вам. Для цього просто надішліть нам листа електронною поштою на адресу: automotive-service@osram.com.